Jak wybrać hotel na imprezę firmową?
Przy wyborze hotelu na imprezę integracyjną dla pracowników, należy zwrócić uwagę na jego wyposażenie, oferowane atrakcje i dostęp do sprzętu multimedialnego. Warto zdecydować się na miejsce znajdujące się w pobliżu dużej drogi, aby pracownicy mogli z łatwością dojechać na spotkanie, a także na otoczenie hotelu. Na co jeszcze zwrócić uwagę wybierając hotel na imprezę firmową?
Co powinno znajdować się w hotelu, w którym odbędzie się impreza firmowa?
Aby impreza firmowa spełniła wymagania pracowników, powinna być zorganizowana w odpowiednio wyposażonym miejscu. Ważne, aby w hotelu znajdowały się:
sala bankietowa z parkietem, która pomieści wielu gości,
komfortowe, dobrze wyposażone pokoje,
sala na spotkanie biznesowe lub konferencję, w razie połączenia wyjazdu z pracą,
miejsce do relaksu dla pracowników, np. sauna i jacuzzi,
bezpłatny, prywatny parking.
Warto, aby impreza była organizowana w spokojnym otoczeniu, dzięki czemu pracownicy będą mogli skupić się na integracji. Istotny jest również bezpłatny dostęp do szybkiego Wi-Fi i smaczna kuchnia.
Co wziąć pod uwagę przy wyborze hotelu na imprezę integracyjną?
Oprócz wyposażenia, wyżywienia i pokoi, warto wziąć również pod uwagę otoczenie i lokalizację hotelu. Aby pracownicy nie czuli się znużeni, warto zadbać o odpowiednie aktywności, które pozwolą grupie na integrację. Ważne, by hotel na imprezę firmową był otoczony zielenią i oferował gościom, np. miejsce i sprzęt do grillowania, a także taras i leżaki. Dobrym sposobem na integrację jest też wspólne uprawianie sportu, np. gier zespołowych, takich jak piłka nożna lub siatkówka oraz organizacja zabaw polegających na konkurencji. Imprezę integracyjną można zorganizować np. w Hotelu Amber Business & Spa w Oleśnicy koło Wrocławia, który otoczony jest pięknym ogrodem ze stawem i zapewnia miejsce do wielu aktywności.
Czy warto organizować imprezę firmową w hotelu?
Ze względu na kompleksowe usługi, które zapewniają hotele, warto zdecydować się na organizację imprezy firmowej w tego typu miejscu. Organizatorzy nie będą musieli się o nic martwić, ponieważ obsługa hotelowa zajmie się wszelkimi przygotowaniami. Uczestnicy będą mieli zapewnione posiłki i napoje, nocleg, a także liczne atrakcje, takie jak strefa Spa i miejsce do aktywności na zewnątrz. Ponadto, w przypadku spotkania czy prezentacji, nowoczesne hotele dysponują salami konferencyjny ze sprzętem multimedialnym. Po dniu prezentacji, czy szkoleń, pracownicy będą mogli wieczorem odetchnąć podczas zabaw integracyjnych, występów muzycznych, czy tańcząc na parkiecie.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana