Studia z zakresu zarządzania projektem – korzyści dla biznesmenów
Studia z zakresu zarządzania projektem dedykowane są nie tylko kadrze zarządzającej, zaangażowanej w realizację projektów inwestycyjnych, restrukturyzacyjnych, badawczo-rozwojowych, marketingowych czy szkoleniowych. To także doskonale propozycja dla biznesmenów. Sprawdź, jakie korzyści niosą studia z zakresu zarządzania projektem w zarządzaniu firmą.
Studia z zakresu zarządzania projektem oferowane są przez wiele uczelni wyższych i szkół podyplomowych. Często wybierane wśród absolwentów studiów wyższych, którzy chcą uzyskać wiedzę i umiejętności niezbędne do zarządzania projektami, coraz większą popularnością cieszą się także wśród biznesmenów. Sprawdź, dlaczego?Studia z zakresu zarządzania projektem czyli co?
Podczas studiów z zakresu zarządzania projektem, które oferuje między innymi Gdańska Szkoła Wyższa, ich uczestnicy będą mieli okazję nabyć teoretyczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności, związane z kierowaniem zespołem projektowym oraz zarządzaniem zarówno programem, jak i funduszem projektu. Dzięki omawianym studiom, przyszli zarządzający projektami dowiedzą się, jak ustalić strategię realizacji projektu i jakie instrumenty wybrać, aby projekt realizować jak najbardziej efektywnie. Zostaną zaznajomieni także z służącymi temu narzędziami informatycznymi. Po zakończonych studiach studenci i słuchacze będą dysponować szeroką wiedzą z współczesnego zarządzania projektami, ich przygotowania, oceny efektywności, realizacji, a także monitorowania ich przebiegu.Korzyści dla biznesmenów ze studiów z zakresu zarządzania projektem
Powyższe umiejętności, nabywane w trakcie studiów z zakresu zarządzania projektem, przydają się nie tylko w czasie zarządzania projektem, lecz są równie potrzebne w trakcie prowadzenia firmy lub przedsiębiorstwa. Umiejętność bowiem zarządzania projektami przełoży się na lepszą efektywność zarządzania firmą i personelem, a znajomość metod operacyjnego zarządzania projektami przyda się podczas opracowania strategii rozwoju firmy. Biznesman, znając zasady oceniania efektywności projektów, będzie potrafił bez problemu zapewnić efektywność działań, podejmowanych w firmie oraz efektywność pracy swoich podwładnych. Przy okazji zdobywania podstaw wiedzy na temat zarządzania zasobami ludzkimi, związanymi z konkretnym projektem, zdobędzie umiejętność kierowania pracą swojego zespołu pracowników. Niemniej ważna będzie umiejętność budżetowania oraz kontroli realizacji projektów, która w prosty sposób przełoży się na lepsze zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana