Jak powstają reklamy na wysokości?
Nie od dziś wiadomo, że reklamy na wysokości cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród właścicieli wielu przedsiębiorstw. Przede wszystkim jest to dobry sposób na promocję własnej firmy, ale również możliwość na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów. Niemniej jednak, aby reklamy były dobrze widoczne, a tym samym zapadły w pamięć odbiorców, ich montaż powinien być przeprowadzony przez specjalistów. Jak powstają reklamy na wysokości i jakie rodzaje reklam będą skuteczne? Sprawdź.
Jak powstają reklamy na wysokości?
W niektórych przypadkach, a w szczególności, gdy dana reklama ma zawisnąć na wysokiej wysokości, okazuje się, że zawieszenie jej z użyciem podnośnika jest niemożliwe. Montaż reklam na wysokości to jedna z prac, która coraz częściej wykonywana jest przez doświadczonych alpinistów przemysłowych. - mówi przedstawiciel firmy Elbrus z Wrocławia, oferującej montaż banerów reklamowych. - Do prawidłowego zamontowania reklamy niezbędny jest nie tylko specjalistyczny sprzęt, ale również umiejętności i doświadczenie. Alpiniści mocują swoje systemy linowe do sztywnych elementów budynków, na których ma zostać zamontowana konkretna reklama, a następnie opuszczają się do miejsca objętego pracami. Dzięki temu mają oni możliwość na odpowiednie dopasowanie wysokości reklamy, tak, aby dotarła ona do szerokiego grona odbiorców. Warto również podkreślić, że montaż reklam przez wykwalifikowanych alpinistów, nie stwarza ryzyka uszkodzenia ani budynku, ani banerów reklamowych.
Dlaczego warto zainwestować w baner reklamowy?
Reklamy zewnętrzne od wielu lat cieszą się dużym zainteresowaniem i są coraz częściej wykorzystywane jako strategia marketingowa przez właścicieli zarówno małych, jak i dużych firm. Ich popularność przede wszystkim wynika z tego, że treści znajdujące się na wysokościach, m.in. na wieżowcach, blokach lub płotach na każdym kroku zwracają uwagę przechodniów, a tym samym utrwalają się w ich pamięci i znacząco zwiększają prawdopodobieństwo skorzystania z usług danej firmy. Reklamy na wysokościach często również stanowią pewnego rodzaju nawigator, mianowicie właściciele hoteli i pensjonatów umieszczają banery reklamowe ze zdjęciami swoich obiektów oraz mapą dojazdu m.in. na drogach, dzięki czemu wyraźny i estetyczny obraz łatwo zapada w pamięć stosunkowo dużej liczby potencjalnych klientów.
Rodzaje reklam na wysokości
- Banery reklamowe - to najpopularniejszy element strategii promocyjnej w wielu branżach. W zależności od wybranego rozmiaru banery mogą być zamontowane do ścian budynków, a także do płotów i bram lub mniejszych powierzchni użytkowych.
- Reklamy wielkoformatowe - to reklamy wykonywane z siatki mech, która charakteryzuje się dużymi rozmiarami nawet do kilku tysięcy metrów kwadratowych. Reklamy wielkoformatowe zazwyczaj na długi czas stają się elementem przestrzeni miejskiej i najczęściej umieszczane są na elewacjach lub ścianach budynków w dużych miastach, dzięki czemu ich długotrwała ekspozycja powoduje, że odbiorcy łatwiej zapamiętują zawarte treści na reklamie.
- Neony - klasyczna forma reklamy, która w zależności od własnych preferencji oraz przeznaczenia, może być stworzona o dowolnych kształtach i kolorach.
- Kasetony reklamowe - występują w formie pudła i wykonywane są z różnych materiałów. Kasetony mogą przyjmować formą jednostronną, która montowana będzie do ściany, a także występują w formie dwustronnej, o dowolnym kształcie. Dzięki temu, że podświetlane są od środka diodami LED, przyciągają wzrok przechodniów również w nocy.
- Litery przestrzenne - najczęściej stosowane są do montażu na zewnętrznych ścianach budynków, zwłaszcza biur i innych pomieszczeń handlowych. Ich konfiguracja pozostaje całkowicie dowolna zarówno pod względem materiału, mocowania, podświetlenia, jak i innych efektów wzmacniających ich widoczność.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana