Artykuł sponsorowany

Znajomość angielskiego a szanse na rynku pracy

Znajomość angielskiego a szanse na rynku pracy

W zglobalizowanym świecie, takim jak ten, w którym żyjesz dzisiaj, nieznajomość języka angielskiego może stanowić barierę na trudnej drodze do znalezienia pracy. Dlatego podkreślanie i przekraczanie swoich umiejętności zawodowych jest konieczne, aby mieć lepsze możliwości pracy. Nie jesteś przekonany, że przyda Ci się w tym znajomość angielskiego? Oto przed Tobą kilka bardzo dobrych powodów, aby dodać język obcy do swojego CV.

Język angielski a rynek pracy

Biorąc pod uwagę postęp technologiczny i coraz bardziej wyspecjalizowane profile zawodowe, rynek pracy stał się konkurencyjny. Dlatego ważne jest nabycie umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się w tłumie kandydatów na dane stanowisko. W tym scenariuszu znajomość języka angielskiego jest punktem koniecznym w CV, który pomoże Ci przełamać bariery powstające podczas poszukiwania pracy.

– Jednym z powodów, dla których angielski zyskał wielkie znaczenie w świecie pracy, jest fakt, że firmy przestają być lokalne i stają się bardziej globalne. Coraz więcej osób dorosłych trafia do szkół językowych, bo chce poszerzać swoje horyzonty zawodowe, awansować lub uczestniczyć w międzynarodowych spotkaniach – wyjaśnia lektor ze szczecińskiej szkoły językowej GREAT.

Współcześnie firmy szukają partnerów zagranicznych, którzy pomogą im się rozwijać i osiągnąć międzynarodową pozycję. Dlatego w wielu ofertach pracy na stanowiska szczeblu średniego i kierowniczego wymogiem jest znajomości drugiego języka, głównie angielskiego.

Korzyści ze znajomości angielskiego

Znajomość angielskiego może wiele zmienić w Twoim życiu zawodowym. Oto kilka korzyści wynikających z posługiwania się tym językiem obcym:

  • zwiększenie możliwości zatrudnienia na lepiej płatnych stanowiskach;

  • wzmocniona wydajność i produktywność, ponieważ każdy może skutecznie komunikować się z Tobą bez obaw o barierę językową;

  • rozwój zawodowy w firmie i podejmowanie nowych wyzwań:

  • Lepszy dochód. Im lepsze kwalifikacje, tym wyższe wynagrodzenie, ponieważ stajesz się profesjonalistą;

  • dostęp do nowych, bardziej rozbudowanych i specjalistycznych szkoleń;

  • język angielski ułatwia także komunikowanie się podczas zagranicznych wideokonferencji i spotkań z partnerami biznesowymi.

Naukę angielskiego najlepiej rozpocząć na kursie w szkole językowej. Wiele placówek tego typu oferuje nie tylko nauczanie od podstaw, ale także szkolenie z zakresu języka specjalistycznego w takich dziedzinach jak Business English, logistyka oraz budownictwo. Takie rozwiązanie sprawdzi się, jeśli znasz już podstawy angielskiego, ale brakuje Ci słów z Twojej branży zawodowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.