Artykuł sponsorowany

Na czym polegają tematyczne kursy językowe?

Na czym polegają tematyczne kursy językowe?

Tematyczne kursy językowe to znakomita okazja na podwyższenie umiejętności językowych dla osób, które mają dość nauki szablonowymi metodami. Dzięki tego typu zajęciom mogą w prosty i przyjemny sposób przećwiczyć zagadnienia specjalistyczne np. z zakresu historii, psychologii, filozofii, literatury czy sztuki, ponieważ zajęcia są podzielone na bloki tematyczne. Zapraszamy na krótką charakterystykę tematycznych kursów językowych. Podajemy również informacje, gdzie na takowe można się zapisać.

Czym są tematyczne kursy językowe?

Tematyczne kursy językowe są skutecznym sposobem na przełamanie bariery komunikacyjnej w języku obcym. Szeroka oferta zagadnień tematycznych z pewnością przyciągnie osoby, które po zakończeniu edukacji szkolnej chciałyby podnieść swoje umiejętności językowe w wybranej przez siebie dziedzinie. Z reguły są to autorskie projekty prowadzących, nieprzygotowywane na podstawie żadnych książek. Mają charakter konwersacyjno-warsztatowy i ich celem jest praktyczne używanie języka ogólnego, ćwiczenie swobody i płynności wypowiedzi, rozszerzenie słownictwa oraz zdobycie wiedzy na tematy skupione wokół przewodniej idei zajęć.

Tematyczne kursy z języka angielskiego

Kursy tematyczne w obcych językach są prowadzone w Jagiellońskim Centrum Językowym. Placówka oferuje szeroki wybór kursów, które z jednej strony pomagają podwyższyć umiejętności językowe, poszerzyć słownictwo oraz przygotować do komunikowania się i pracy w międzynarodowym środowisku, a z drugiej – wyspecjalizować się w zagadnieniach dotyczących np. nauk przyrodniczych, psychologii, filozofii, wiedzy o kulturze i historii, literatury, filmoznawstwa oraz sztuki. W Jagiellońskim Centrum Językowym dostępnych jest dużo kursów w języku angielskim (m.in. Academic writing, Critical Thinking in Philosophy, English for Psychology i Business English), które przeznaczone są dla uczestników znających język na poziomie B2/C1.

Tematyczne kursy z języka niemieckiego i francuskiego

Oprócz języka angielskiego można wybrać język niemiecki ( Konversationskurs, Präsentationstechniken mit Coachinggrundlagen), który dedykowany jest osobom zainteresowanym doskonaleniem sztuki konwersacji, prezentacji, poszerzania słownictwa, wymiany poglądów, pomysłów i myśli, a także język francuski. W tym drugim przypadku dostępny jest kurs Sztuka konwersacji (L’art de la conversation) obejmujący cztery moduły – język, sztukę, medycynę i aktualności oraz Francuski w sztuce (Le français dans l’art), przeznaczony dla osób zainteresowanych kulturą i sztuką, a także tych, którzy pragną poszerzyć swoją wiedzę ogólną w tym zakresie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.