Dlaczego meble to świetne nośniki reklamowe?
Specjaliści od reklamy nie mają dziś łatwego zadania. Mnogość reklam spowodowała, że odporność na ich działanie jest naprawdę duża. Właśnie dlatego na rynku coraz częściej królują rozwiązania, które są kreatywne i przykuwają uwagę. W niniejszym artykule postanowiliśmy opisać powody, dla których meble można wykorzystać jako nośniki reklamy.
Meble reklamowe jako element kompozycji
Dzisiaj krzykliwy marketing nie działa i stąd konieczność nowych kreatywnych pomysłów. Ostatnie badania pokazują, że klient ceni sobie poczucie bliskości z daną marką i chce się z nią utożsamiać. A w jaki sposób to zrobić? Wkomponować reklamę w artykuły, którymi otacza się i z których korzysta na co dzień. Naturalnym i atrakcyjnym nośnikiem wydają się być meble. Zapytaliśmy pracownika firmy Panqube, producenta mebli modułowych i reklamowych o to, jakie rozwiązania mamy na rynku? Powiedział nam, że właśnie meble modułowe są idealnym rozwiązaniem. Jako specjaliści w zakresie budowy takich mebli zawsze dbamy, aby nasi klienci oprócz walorów funkcjonalnych dostawali coś ekstra, czyli miejsce na umieszczenie swojej reklamy. Mamy wyraźne sygnały, że taki rodzaj promocji jest niezwykle skuteczny. Wyróżnia się na rynku i zapada w pamięć. Ludzie kojarzą wygodę i przyjemność z użytkowania danego mebla z marką i w ten sposób chętniej potem sięgają po jej produkty.
Architektura miejska
Wielu włodarzy miast w Polsce dokłada wszelkich starań, aby w specjalnych strefach czy dzielnicach tworzyć kubaturę sprzyjającą różnym formom spędzania wolnego czasu. Doskonałym przykładem mogą być wielkomiejskie strefy relaksu. Zazwyczaj wydziela się je wśród pięknej zieleni czy obszarów w pobliżu cieków wodnych. Leżaki, pufy czy tak modne dziś europalety z wygodnymi materacami będą idealnym rodzajem mebli użytkowych w takiej strefie. Umieszczenie własnej reklamy na takim meblu to z pewnością ciekawy sposób na wyróżnienie się.
Zaplecze eventów
Różnego rodzaju wydarzenia i imprezy plenerowe wymagają zaplecza. Bardzo często w otwartych amfiteatrach czy na zorganizowanych imprezach stawia się tymczasowe konstrukcje namiotowe, a pod nimi ławki, fotele czy stoły. Ludzie na takich eventach szukają pozytywnych doznań emocjonalnych i są bardziej skorzy do tworzenia pozytywnych skojarzeń. Umiejscowienie swojego logo na takim meblu może spowodować, że uczestnik wydarzenia zapamięta nasz produkt i będzie miał z nim pozytywne skojarzenia. To element sukcesywnego budowania świadomości marki, co przekłada się na zwiększenie szansy sprzedażowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana