Czy gadżety z logo firmy to dobry sposób na reklamę?
Gadżety reklamowe to jedna z najstarszych form promocji marki. Choć wydawać by się mogło, że wraz ze wzrostem znaczenia komunikacji cyfrowej tego typu reklama będzie tracić popularność, gadżety wciąż cieszą się olbrzymią popularnością, a co ważniejsze są niezwykle skuteczne.
Drobne upominki ozdobione logo lub nazwą firmy są wciąż bardzo aktualnym nośnikiem reklamowym – zapewnia nasz rozmówca z firmy SM Europe. Efektywność działania kampanii promocyjnych z wykorzystaniem gadżetów zależy od wielu złożonych czynników, a ich odpowiednia kompozycja pozwala osiągnąć rezultaty lepsze niż kampanie internetowe i to z wykorzystaniem znacznie mniejszych nakładów finansowych.
Gadżety w kampanii promocyjnej – korzyści
Na wykorzystanie gadżetów w kampanii promocyjnej firmy warto zdecydować się, kiedy zaczynamy budować wizerunek marki lub kiedy planujemy poszerzyć zasięg naszej działalności. Osoby posługujące się np. długopisem, pendrivem czy power bankiem z logo naszej firmy mimochodem oswoją się z jej nazwą i symbolem.
Rozdawanie takich drobnych, praktycznych upominków pomaga w kształtowaniu przyjaznego wizerunku firmy i wzmaga pozytywne wrażenie podczas targów czy osobistych spotkań z potencjalnymi klientami. Wszystkie te doświadczenia i wrażenia wpływają dodatnio na zwiększenie wpływów ze sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej.
Dobry gadżet reklamowy, czyli jaki?
Aby oczekiwać dobrych rezultatów kampanii z gadżetami, musimy zadbać o kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim warto postawić na użyteczne drobiazgi. Koszulka czy czapeczka z dużym kolorowym logo w najlepszym wypadku trafi na dno szafy, gdzie nikt nie będzie jej oglądał, a więc gadżet nie przyniesie zamierzonego efektu.
Znacznie lepszym pomysłem jest inwestycja w przedmioty użytkowe, takie jak materiały biurowe czy drobny sprzęt elektroniczny. Tego rodzaju gadżet będzie w ciągłym użyciu, a zatem nasze logo będzie często rzucało się w oczy i zapadało w pamięć – przekonuje ekspert z przedsiębiorstwa SM Europe.
Kolejną niezwykle ważną kwestia jest jakość proponowanych gadżetów i samych nadruków. Słabo wykonany upominek, rozpadający się długopis i niedziałający pendrive z pewnością nie zrobią dobrego wrażenia na naszych klientach. Dlatego wybierając firmę, której zlecimy przygotowanie gadżetów, warto upewnić się, że mamy do czynienia z profesjonalistami.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana