Charakterystyka ścianek typu pop-up
Podczas targów warto zadbać o to, by odpowiednio zaprezentować oferowane przedmioty. Z tego powodu wiele firm decyduje się na wykorzystanie specjalnych systemów wystawienniczych tworzonych z myślą o targach. Wśród nich pojawiają się przede wszystkim ścianki pop up. Czym dokładnie charakteryzuje się takie rozwiązanie? W jakich miejscach warto na nie postawić? Cechy ścianek pop up na targi.
Czym są ścianki pop up?
Ścianki pop up to jeden z dostępnych systemów wystawienniczych. To konstrukcja prosta lub łukowo zakrzywiona, w zależności od potrzeb danej firmy. Stelaż ścianek pop up jest zwykle wykonany ze specjalnych prętów, dzięki czemu trzyma on się w odpowiedniej pozycji przez długi czas. Na takiej konstrukcji umieszcza się grafiki, które mają za zadanie rozreklamować działalność przedsiębiorstwa. Ścianki pop up znajdziesz m.in. w ofercie firmy Display Planet zajmującej się tworzeniem materiałów reklamowych.
Ścianki pop up można przenosić. Jednocześnie są one stabilne, a odpowiednio ustawione nie powodują ryzyka przewrócenia się. Co więcej, takie produkty są dostępne również w wersji z podświetleniem. Dzięki temu można jeszcze bardziej zwrócić uwagę potencjalnych klientów na grafiki umieszczone na stelażu ścianki pop up.
Czym cechują się ścianki pop up?
Ścianki pop up są doskonałym wyborem w sytuacji, gdy zależy Ci na rozreklamowaniu działalności swojej firmy na dużej powierzchni. Pozwalają one na łatwe zamontowanie w dowolnym miejscu, dlatego są tak chętnie wybierane w przypadku targów. Dzięki nim można szybko stworzyć idealną przestrzeń do wystawienia towarów. Takie produkty nie są jednorazowe – można je przechowywać i zachować na kolejne wydarzenia.
Ścianka pop up pozwala również na łatwe transportowanie z wykorzystaniem zwykłego samochodu osobowego. Wszystko ze względu na fakt, że takie systemy wystawiennicze można złożyć. Sprzyja to także ich przechowywaniu.
W przypadku ścianek pop up ogromne znaczenie ma zastosowana grafika. Z tego powodu projektowaniem materiałów reklamowych powinni zajmować się profesjonaliści. Wiedzą oni, jakie hasła i kolory przyciągną wzrok do Twojego stanowiska na targach. W ten sposób ścianka pop up będzie mogła doskonale pełnić swoją funkcję. W razie konieczności można również zmienić grafikę, co jest dobrym rozwiązaniem w sytuacji, gdy Twoja oferta regularnie jest aktualizowana.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana