Artykuł sponsorowany

Charakterystyka ścianek typu pop-up

Charakterystyka ścianek typu pop-up

Podczas targów warto zadbać o to, by odpowiednio zaprezentować oferowane przedmioty. Z tego powodu wiele firm decyduje się na wykorzystanie specjalnych systemów wystawienniczych tworzonych z myślą o targach. Wśród nich pojawiają się przede wszystkim ścianki pop up. Czym dokładnie charakteryzuje się takie rozwiązanie? W jakich miejscach warto na nie postawić? Cechy ścianek pop up na targi.

Czym są ścianki pop up? 

Ścianki pop up to jeden z dostępnych systemów wystawienniczych. To konstrukcja prosta lub łukowo zakrzywiona, w zależności od potrzeb danej firmy. Stelaż ścianek pop up jest zwykle wykonany ze specjalnych prętów, dzięki czemu trzyma on się w odpowiedniej pozycji przez długi czas. Na takiej konstrukcji umieszcza się grafiki, które mają za zadanie rozreklamować działalność przedsiębiorstwa. Ścianki pop up znajdziesz m.in. w ofercie firmy Display Planet zajmującej się tworzeniem materiałów reklamowych.

Ścianki pop up można przenosić. Jednocześnie są one stabilne, a odpowiednio ustawione nie powodują ryzyka przewrócenia się. Co więcej, takie produkty są dostępne również w wersji z podświetleniem. Dzięki temu można jeszcze bardziej zwrócić uwagę potencjalnych klientów na grafiki umieszczone na stelażu ścianki pop up.

Czym cechują się ścianki pop up? 

Ścianki pop up są doskonałym wyborem w sytuacji, gdy zależy Ci na rozreklamowaniu działalności swojej firmy na dużej powierzchni. Pozwalają one na łatwe zamontowanie w dowolnym miejscu, dlatego są tak chętnie wybierane w przypadku targów. Dzięki nim można szybko stworzyć idealną przestrzeń do wystawienia towarów. Takie produkty nie są jednorazowe – można je przechowywać i zachować na kolejne wydarzenia.

Ścianka pop up pozwala również na łatwe transportowanie z wykorzystaniem zwykłego samochodu osobowego. Wszystko ze względu na fakt, że takie systemy wystawiennicze można złożyć. Sprzyja to także ich przechowywaniu.

W przypadku ścianek pop up ogromne znaczenie ma zastosowana grafika. Z tego powodu projektowaniem materiałów reklamowych powinni zajmować się profesjonaliści. Wiedzą oni, jakie hasła i kolory przyciągną wzrok do Twojego stanowiska na targach. W ten sposób ścianka pop up będzie mogła doskonale pełnić swoją funkcję. W razie konieczności można również zmienić grafikę, co jest dobrym rozwiązaniem w sytuacji, gdy Twoja oferta regularnie jest aktualizowana.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.